úterý 17. listopadu 2020

,,Proč" ??

 
Abyste si, Lidé,
na Zemi planetě, 
jednak fašisticko barbarsky
(nejen fyzicky, ale i mentálně)
z důvodu nevědomí
NEŠKODILI.. 

.. V ZÁJMU OPTIMÁLNĚ UDRŽITELNÉHO ŽIVOTA CIVILIZACE 
NA ZEMI. 


Ti, kdož si myslíte, či kdož jste si v minulosti mysleli, že Mi různě nahážete klacky pod nohy, že Mne podrazíte, či i ztrápíte.. fašismem tím..v domnění Vašem, že si nějak polepšíte, třeba i plezírně, ať jsi, jste, kdokoli.. už jste se mohli v životě svém přesvědčit, nejednou, že nejen že si nepolepšíte, ale že situaci jste si tak životní zařídili pro sebe v čase, trestem Božím, mnohem, mnohem, horší.

( Taktéž ti to pochopili, kdož kdy NEuposlechli 
**Mého, 
Mých**
PŘIKÁZÁNÍ.. či ti, kdož je prostě ignorují. ) 

A ti, kdož to ještě z nich nepochopili, a zrovínka si to mastí i Mi navzdory, i fašisticky nejednou,
 to v čase záhy POCHOPÍ. 

 Ať **Jsem** zrovna na Zemi, či v Nebi. 


~~



~~~
Kontakt na **Mne** :
HumanRightsOne.2@gmail.com
** Admin.**
~~~